piątek, 4 sierpnia 2023

Wielka Brytania - Southampton - cz. 10

 
























29 komentarzy:

  1. Maminku, mam nadzieję, że jeden z tych jachtów to wasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ♡
    Świetne zdjęcia, naprawdę fantastyczne kadry :) Po prostu kocham takiej krajobrazy ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze, Maminku, że jesteś na tym Bożym świecie! Każdy twój komentarz u mnie to radość dla całej H&C. Żeby to człowiek mógł Cię wyściskać "na żywo"!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzyniu kochana
      Dla mnie każdy Twój komentarz to taki miód na serce 🙂
      Myślę, że to nasze spotkanie to byłyby nie tylko uściski i wielka radość ale też niekończące się pogaduchy a pogadać byłoby o czym.
      Może kiedyś nam się zdarzy🙂

      Usuń
  4. Piasek, woda i budynki. Nie szczególnie chciałbym tam mieszkać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię spędzać czas w takich miejscach :D Mam zawsze wrażenie, że lepiej mi się oddycha przy wodzie.
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Miło mi powitać Ciebie na naszym blogu:)
      To miasto ma wiele ciekawych miejsc,dużo parków nad wodą. Jeśli lubisz takie klimaty to jest to miasto dla Ciebie:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  6. Jakie piękne zdjecia :D Super miejsce

    OdpowiedzUsuń
  7. w tych okolicach jeszcze nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu Cię mam!!! :)
    Ale piękne te zdjęcia, z przyjemnością obejrzałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,witam..Miło Ciebie gościć:)
      Tutaj jest sporo wspomnień zapisanych aparatem:)
      Sama czasami zaglądam żeby coś przeżyć jeszcze raz...

      Usuń
  9. Lovely photos. I cant wait to travel in summer

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jak tam dużo słoneczka, piękna pogoda.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jaki klimat! Kiedyś koniecznie muszę odwiedzić Wielką Brytanię! :)

    OdpowiedzUsuń