sobota, 11 lipca 2020

Ogródek Mai






























15 komentarzy:

  1. Przepiękne mieczyki giganty! Wszystko tu jest-róże,hortensja,warzywa i zioła,nawet rzeźby i piesek- jak najbardziej żywy.Miło się patrzy,jak wszystko rośnie i pięknieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. a jaki piesel piekny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ogródeczek, ależ ja kocham cegłę, marzy mi się taki ceglany murek w ogrodzie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cegły, naturalny kamień i drewno-też to lubimy w ogrodach.
      Pozdrawiamy:)

      Usuń
  4. Dzień dobry dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, skorzystanie z niego i zacząłem obserwować Twojego bloga. Jestem zwolennikiem 12. Gratuluję twojej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ogród, szczególnie podobają mi się figurki ogrodowe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ogród, bardzo ładne i zadbane kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko takie kochane, urocze, do podziwiania i co niektóre nawet do głaskania.
    Też lubię kwiaty, naturę,ale pieski omijam, bo mam przed nimi stracha.

    OdpowiedzUsuń
  8. Boa noite fiquei muito feliz com o seu comentário a cerca do Brasil. O Rio de Janeiro é porta de entrada do turismo no Brasil. Temos muitas belezas naturais espalhadas pelo nosso país.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogród, widać że ktoś kto mieszka obok niego jest wyjątkową osobą

    OdpowiedzUsuń