poniedziałek, 23 maja 2016

Storczyki w naszej domowej "palmiarni"






















13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te kwiatuszki i również mam parę w domu :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam storczyki, ale niestety u mnie w domu się nie trzymają :-) śliczne są :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię te kwiaty, u mnie rosną jak szalone:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. :)
    U nas w domu jakoś nie chcą rosnąć, a już kilka prób było do storczyków. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam w domu kilka, bardzo ładne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojego storczyka przywiozłam sobie z Holandii jakieś kilka lat temu, ale teraz nie zadbałam i uschnal :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Storczyka mam od roku, bałam się ich jednak niepotrzebnie. Kwitnie mi od listopada i myślałam, że to już koniec, a on na tym samym badylku wypuścił kolejny z pąkami.
    Mam nadzieję, że kiedyś i ja będę miała taką piękną hodowlę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama hoduje storczyki od roku i pięknie jej wyrosły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne te Twoje storczyki, super są te wiszące ;-) to jakas odmiana czy je tak nakierowałaś zeby rosły? ja Od roku mam dwa I sie maja ekstra oby jak najdłużej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękujemy za wszystkie komentarze. Storczyk zwisający został uformowany przez hodowcę.
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory storczyków. Ja mam trzy dwa białe i jeden różowy.Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń